Często zadawane pytania

Skąd wysyłacie?

Wysyłamy z Holandii.

Do jakich krajów wysyłacie?

Wiele z naszych produktów wysyłamy na cały świat. Wysyłamy chemikalia badawcze na cały świat z wyjątkiem Wielkiej Brytanii, USA, Austrii i Włoch. Przed złożeniem zamówienia upewnij się, że wybrane produkty są legalne w Twoim kraju. Nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności, trzymamy się prawa.

Czy oferujecie śledzenie na całym świecie?

Tak. Wszędzie tam, dokąd wysyłamy, możemy śledzić przesyłkę.

Jakich opakowań używasz?

Używamy zwykłych kopert typu bubbler jako dyskretnych opakowań bez odniesienia do chemikaliów badawczych lub Realchems na etykiecie. Wszystko jest wysyłane w formie listu.

Jakie metody płatności akceptujecie?

BTC, BTG, LTC, DASH, ETH, Western Union, waluty BNB (Binance), Monero i bezpośredni przelew bankowy.

Gdzie znajdę adres kryptograficzny, na który mam wysłać płatność altcoinem?

Adres jest podawany przy kasie, użyj preev.com, aby obliczyć koszt w euro. Prosimy o zapłacenie prawidłowej kwoty natychmiast po złożeniu zamówienia, niedopłaty zostaną wstrzymane. Wyślij identyfikator transakcji (długi kod) do [email protected] po wysłaniu środków.

Czy oferujecie bezpłatne próbki?

My nie. Prośby składane za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta będą ignorowane. Należy jednak pamiętać, że każde zamówienie powyżej 75 € otrzymuje darmowy prezent do wyboru przy kasie.

Zapłaciłem i wysłałem dowód wpłaty, ale nie otrzymałem potwierdzenia wysyłki?

Przelewy bankowe i płatności Western Union mogą potrwać do 5 dni roboczych. Płatności kryptowalutowe są natychmiastowe, ale administrowanie nimi może zająć jeden dzień. Dołożymy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tak szybko, jak to możliwe. Z góry dziękujemy za cierpliwość!

Kiedy dotrze moje zamówienie?

To zależy od usługi pocztowej. Nasza strona wysyłkowa zawiera szczegółowe informacje dotyczące czasu dostawy, a także inne przydatne informacje, które należy znać przed złożeniem u nas zamówienia.

Co się stanie, jeśli moje zamówienie nie dotrze?

Jeśli wybrałeś opcję śledzenia i ubezpieczonej wysyłki, Twoje zamówienie zostanie ponownie wysłane, jeśli nie dotrze trzy tygodnie po wysyłce, chyba że zostało zajęte przez organy celne. Twoje zamówienie nie zostanie ponownie wysłane, jeśli zostało wysłane pocztą lotniczą lub POSTNLTRACKED. Usługi te są świadczone na własne ryzyko.

Gdzie jest moja wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia/wysyłki?

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, sprawdź skrzynkę ze spamem. Jeśli nadal go nie otrzymałeś, może on nie zostać wysłany, dopóki płatność nie zostanie potwierdzona.

Gdzie jest mój numer śledzenia?

Twój numer śledzenia zostanie dołączony do wiadomości e-mail z zamówieniem lub przesyłką, może wylądować w folderze ze spamem. Trackery mogą zostać zaktualizowane dopiero następnego ranka, w zależności od wielkości zamówień.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Możesz śledzić swoją przesyłkę online, korzystając z numeru śledzenia dostarczonego Ci w wiadomości e-mail.

Dla DHL: https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace
Dla POSTNL: https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/#/search

Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz?

Skontaktuj się z nami bezpośrednio! Wyślij [email protected] e-mail lub skorzystaj z naszego LiveChat.

 

REWARD POINTS
  • Register Your Self and Earn
    10 Points
  • Złóż zamówienie i zdobywaj punkty Earn 1 Punkty za każdy 1.00 wydany
  • Refer Link
    Udostępnij ten link i otrzymaj nagrodę tylko za ich zakup
  • Zarabianie na zakupach kogoś innego
    Nagrodą jest : 20 Point
  • image
    Zastosuj punkty do sumy koszyka

    Reguła konwersji : 1.00 = 25 Point

REWARD POINTS REWARD POINTS
Scroll to Top